Veiksmai, kuriuos turite atlikti

Ką turėtumėte daryti, jei turite įsiskolinimą ir Jūsų skola buvo perduota skolų išieškojimo įmonei?


  • Jei gavote mūsų pranešimą dėl įsiskolinimo ir turite klausimų, prašome skambinti telefonu +370 5 203 2991 arba rašykite el. paštu info@julianus.lt.

  • Jei gavote mūsų pranešimą dėl įsiskolinimo ir pranešime matote klaidingai nurodytus duomenis, prašome informuoti mus apie tai, kad ateityje išvengtumėme klaidingų užklausų.

  • Jei patiriate finansinių sunkumų, nedelsdami pradėkite spręsti savo problemas – kiekviena vėlavimo diena didina Jūsų įsiskolinimą.

  • Jei pranešimas apie gautą skolą yra teisingas, rekomenduojame sumokėti įsiskolinimą iki pranešime nurodyto termino.

  • Jei kyla sunkumų apmokant įsiskolinimą, kreipkitės į skolų išieškojimo įmonę, kuri atsiuntė mokėjimo pranešimą, kad galėtumėte tartis dėl galimybės išmokėti įsiskolinimą dalimis.

  • Jei anksčiau sudarėte sutartį su skolų išieškojimo įmone dėl skolos grąžinimo, tačiau susidūrėte su sunkumais dėl sutarties vykdymo, pavyzdžiui, dėl darbo praradimo ar kitų laikinų finansinių sunkumų, turėtumėte informuoti skolų išieškojimo įmonę ir susitarti dėl naujų mokėjimo terminų ir sąlygų.

  • Jei šeimos narys, draugas ar pažįstamas nori už Jus sumokėti įsiskolinimą, tai padaryti galima, tačiau šiuo atveju mokėjimo nurodymas privalo turėti pranešimo numerį, kurį galima rasti skolos pranešime.

  • Įsitikinkite, kad Jūsų mobiliojo ryšio tinklo operatorius, viešųjų paslaugų teikėjai ir finansinių paslaugų teikėjai turi teisingą ir naujausią kontaktinę informaciją. Tokiu atveju atsiradus įsiskolinimui jie galės tiesiogiai susisiekti su Jumis ir susitarti dėl greitesnio skolos grąžinimo.